Back-office manager/ka

Pujmanové 1753/10a, 140 00 Praha 4
Práce na zkrácený úvazek

Náš tým

Jsme začínající startup v oblasti crowdfundingových investic. Na trhu jsme zatím půl roku, ale za tu dobu jsme hodně vyrostli. Ještě je ale před námi do vysněného cíle dlouhá cesta a tak hledáme někoho, kdo by s námi tuhle tuhle cestu šel a pomohl nám posunout firmu co nejdál.

Popis pracovní pozice

Jste organizovaní, máte smysl pro detail a je vám jasné, že bez práce, jako je organizace vytištěných dokumentů, našich kalendářů, zápisů ze schůzek, vyzvedávání objednávek, komunikace s recepcí, objednávání menších reklamních předmětů to prostě nefunguje? Máte svůj způsob, jak tohle efektivně vyřešit? A hledáte part time zaměstnání? Tato pozice je vhodná jak pro zkušené asistenty/tky, tak pro začátečníky, kteří se chtějí rozvíjet a rádi si vyzkouší víc směrů.

Co požadujeme?

Požadujeme:

  • organizační dovednosti
  • znalost Google workspace prostředí
  • znalost MS office
  • schopnost organizace schůzek v kalendářích, správa e-mailu
  • flexibilitu v plněných úkolech - někdy se bude jednat o rovnání dokumentů do šanonů, jindy objednávky a vyzvedávání reklamních předmětů, jindy o pomoc s přípravou eventu, vyzvedávání hostů
  • možnost docházet do kanceláře - ikdyž se jedná o part time
  • dobré komunikační dovednosti
  • samostatnost a profesionalitu
  • proaktivitu - hledání vlastních způsobů řešení úkolů

 

Co nabízíme?

Nabízíme:

  • možnost vlastního rozvoje - kdo říkal, že se jako back office nemůžete naučit marketing, nebo třeba obchod
  • zodpovědnost a důvěru
  • příležitost kariérního růstu
  • nové zkušenosti s rostoucím startupem
  • firemní počítač
  • preferujeme živnostenský list, ale umíme to i formou DPČ
  • odměna za poloviční úvazek je - 19 000 Kč

 

Máte zájem?

Nenašli jste vhodnou pozici, ale přesto si myslíte, že se k nám hodíte? Napište nám!

Životopis
Odesláním tohoto formuláře potvrzujete, že Vás můžeme kontaktovat za účelem projednání Vašeho zájmu o pracovní pozici.